herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Ińsku

www.insko.pl

Dnia 07 listopada 2012 roku

o godzinie 16:00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się

dwudziesta czwarta Sesja Rady Miejskiej w Ińsku.

 

Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu. 

 

 

Porządek obrad

dwudziestej czwartej Sesji Rady Miejskiej

zwołanej na dzień 07 listopada 2012 roku (środa) o godz.  16:00

w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko

 

1.      Sprawy regulaminowe:

a)      otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,

b)     ustalenie porządku obrad,

c)     przyjęcie protokołu z dwudziestej trzeciej sesji Rady Miejskiej w Ińsku z 27 września 2012 roku.

2.      Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.

3.      Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.

4.      Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

a)          postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Ińsko, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (druk nr 1),

b)         wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Ińsko (druk nr 2),

c)         rozpatrzenia skargi na Burmistrza Ińska (druk nr 3),

d)         rozpatrzenia skargi na Burmistrza Ińska (druk nr 4),

e)         określenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego (druk nr 5),

f)          określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości (druk nr 6),

g)         wprowadzenia zmian w uchwale nr XVI/99/2011 z dnia 23 listopada 2011 roku w sprawie opłaty miejscowej (druk nr 7),

h)         określenia wzoru formularza deklaracji na podatek od nieruchomości (druk nr 8),

i)           zmian budżetu i zmian w budżecie na 2012 rok (druk nr 9),

j)           wyznaczenia przedstawicieli Rady Miejskiej w Ińsku do Społecznej Komisji Mieszkaniowej (druk nr 10).

5.      Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.

6.      Wolne wnioski.

7.      Komunikaty i informacje.  

8. Zakończenie obrad.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kwiecień 31-10-2012 11:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 31-10-2012
Ostatnia aktualizacja: - 31-10-2012 11:36