herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Ińsku

www.insko.pl

Dnia 5 listopada 2015 roku o godzinie 16:00  w Sali konferencyjnej

Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się dwunasta Sesja VII Kadencji  Rady Miejskiej w Ińsku.

 

Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu. 

 

Porządek obrad dwunastej Sesji Rady Miejskiej zwołanej na dzień 5 listopada 2015 roku (czwartek) o godz. 16:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko

 

1. Sprawy regulaminowe:

a) otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,

b) ustalenie porządku obrad,

c) przyjęcie protokołu jedenastej sesji Rady Miejskiej w Ińsku z 24 września 2015 roku

2.Ustna informacja Burmistrza Ińska na temat zabezpieczenia opieki zdrowotnej oraz działań profilaktycznych w zakresie zdrowia na terenie Gminy i Miasta Ińsko. Ocena dostępności POZ.

3. Ustna informacja Burmistrza Ińska na temat realizowanych oraz planowanych do realizacji inwestycji.

4. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ińsku na temat analizy oświadczeń majątkowych Radnych Rady Miejskiej w Ińsku (Druk nr 1).

5. Informacja Burmistrza Ińska na temat analizy oświadczeń majątkowych Zastępcy Burmistrza, Sekretarza, kierowników jednostek organizacyjnych oraz osób wydających w imieniu Burmistrza decyzje administracyjne (Druk nr 2).

6. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.

7. Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.

8. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

a) określenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego (Druk nr 3 i 4),

b) określenia stawek podatku od nieruchomości (Druk nr 5),

c) określenia podatku od środków transportowych (Druk nr 6),

d) opłaty miejscowej (Druk nr 7),

e) opłaty targowej (druk nr 8),

f) zmian budżetu i zmian w budżecie na 2015 rok (Druk nr 9),

g) przyjęcia „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Ińsko” (Druk nr 10),

h) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki za pojemnik (Druk nr 11 i 12),

i) określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Druk nr 13),

j) szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Druk nr 14),

k) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości (Druk nr 15),

l) powołania Młodzieżowej Rady oraz nadania jej statutu (Druk nr 16).

9. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.

10. Wolne wnioski.

11. Komunikaty i informacje. 

12. Zakończenie obrad.

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kwiecień 29-10-2015 09:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 29-10-2015
Ostatnia aktualizacja: - 29-10-2015 09:21