herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Ińsku

www.insko.pl

Dnia 17 listopada 2016 roku o godzinie 16:00

w Sali konferencyjnej

Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się dwudziesta pierwsza

Sesja VII Kadencji Rady Miejskiej w Ińsku.

 

Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu. 

 

 Porządek obrad

dwudziestej pierwszej Sesji Rady Miejskiej

zwołanej na dzień 17 listopada 2016 roku (czwartek) o godz. 16:00

w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko

 

1. Sprawy regulaminowe:

a) otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,

b) ustalenie porządku obrad,

c) przyjęcie protokołu dwudziestej sesji Rady Miejskiej w Ińsku z 29 września 2016 roku.

2. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.

3. Informacja Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ińsku na temat złożonych oświadczeń o stanie majątkowym (druk nr 1 i 2).

4. Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.

5. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

a) określenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego (druk nr 3 i 4),

b) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości (druk nr 5),

c) wprowadzenia opłaty prolongacyjnej na terenie gminy Ińsko (druk nr 6),

d) opłaty miejscowej (druk nr 7),

e) opłaty targowej (druk nr 8),

f) wspólnej obsługi finansowej jednostki budżetowej Gminy Ińsko (druk nr 9),

g) uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Ińsko na lata 2016-2025 (druk nr 10),

h) zmian budżetu i zmian w budżecie na 2016 rok (druk nr 11),

i) utworzenia na terenie Gminy Ińsko punktu przedszkolnego w Ińsku (druk nr 12),

j) ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkole publiczne oraz punkt przedszkolny przy Zespole Szkół w Ińsku (druk nr 13), 

k) zatwierdzenia planu odnowy miejscowości Ścienne na lata 2016 – 2022 (druk nr 14),

l) przyjęcia „Programu współpracy Gminy Ińsko z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2017 rok” (druk nr 15).

6. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.

7. Wolne wnioski.

8. Komunikaty i informacje. 

9. Zakończenie obrad.

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kwiecień 10-11-2016 08:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-11-2016
Ostatnia aktualizacja: - 10-11-2016 08:46