herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Ińsku

www.insko.pl

Dnia 26 października 2017 roku

o godzinie 16:00

w Sali konferencyjnej

Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się

dwudziesta dziewiąta Sesja VII Kadencji Rady Miejskiej w Ińsku.

 

Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu.

 

Porządek obrad

dwudziestej dziewiątej Sesji Rady Miejskiej

zwołanej na dzień 26 października 2017 roku (czwartek) o godz. 16:00

w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko

 

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,
  2. ustalenie porządku obrad,
  3. przyjęcie protokołu dwudziestej ósmej sesji Rady Miejskiej w Ińsku z 21 września 2017 roku.
  1. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.
  2. Informacja Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ińsku na temat złożonych oświadczeń o stanie majątkowym (druk nr 1 i 2).
  3. Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.
  4. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

 

  1. wspólnej obsługi finansowej jednostek budżetowych Gminy Ińsko (druk nr 3),
  2. zmian budżetu i zmian w budżecie na 2017 rok (druk nr 4),
  3. sprzedaży i udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Bohaterów Warszawy w Ińsku (druk nr 5),
  4. uchylenia uchwały w sprawie ustalenia stawek czynszu za dzierżawę gruntów innych niż rolne, które stanowią własność Gminy Ińsko oraz zasad ich wydzierżawiania (druk nr 6),
  5. zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik (druk nr 7),
  6. zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ińsko (druk nr 8),
  7. określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, sposobów ich świadczenia oraz wysokości cen za te usługi (druk nr 9),
  8. zmiany szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 10).
  1. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.
  2. Wolne wnioski.
  3. Komunikaty i informacje.
  4. Zakończenie obrad.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kwiecień 19-10-2017 14:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-10-2017
Ostatnia aktualizacja: - 19-10-2017 14:28