Informacja dla mieszkańców Gminy Ińsko
zainteresowanych udziałem w debacie
nad „Raportem o stanie Gminy Ińsko za rok 2023”
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 609 z późn. zm.) Burmistrz Ińska co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miejskiej w Ińsku raport o stanie gminy.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza Ińska w roku 2023 w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał Rady Miejskiej w Ińsku.
Sesja, na której Rada Miejska w Ińsku będzie rozpatrywała raport o stanie Gminy Ińsko, zaplanowana jest na dzień 27 czerwca 2024 roku o godz. 16:00. Na sesji nad przedstawionym raportem odbędzie się debata z udziałem mieszkańców. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Mieszkańcy, którzy chcą zabrać głos w debacie powinni złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ińsku pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, najpóźniej do dnia 26 czerwca 2024 roku do godz. 15:30. Zgłoszenie należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Ińsko za 2023 rok mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ińsku.
Niniejsza informacja wraz z drukiem zgłoszenia mieszkańca w debacie zostaje:
1. zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku w zakładce: Urząd Gminy i Miasta Ińsko – Raporty o stanie Gminy Ińsko – 2023,
2. wywieszona na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku,
3. dostępna w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Władysław Tomczyk